Reklamace a vrácení zboží
Bylo s vaší objednávkou něco v nepořádku?
Ačkoliv dělám vše, co je v mých silách je, může se občas stát, že je něco malinko jinak než jste si představovali a proto neváhejte se na mě obrátit.
Jak můžete postupovat?
Reklamace probíhá dle zákonných podmínek a tudíž máte na zakoupené zboží záruku 2 roky. Zboží nakoupené z e-shopu, můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodů.
Abyste měli nárok na vrácení, musí být zboží nepoužité a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi.
Nelze vrátit:
- Zboží ušité na zakázku, které se šilo na míru a nebo se upravovaly míry na přání
- Dárkové karty
V případě, že vada není způsobena mechanickým poškozením nebo nešetrným zacházením a je způsobena vadou výrobku, budu ráda, když mě kontaktujete a v co nejkratší lhůtě vše napravím.
Jak vyřídíme vaší reklamaci?
Oprava – pokud je to možné, výrobek ráda opravím, týká se například zipu. Oprava bude provedena do 14 dnů od doručení zboží.
Sleva nebo slevový poukaz – sleva na výrobek nebo další objednávku.
Vrácení peněz – Jakmile bude vaše vrácené zboží přijato a zkontrolováno, zašleme vám e-mail
s oznámením, že jsme obdrželi vaši vrácenou položku. Budeme vás také informovat o dalším postupu. Peníze odesílám zpět na Váš účet do 5 dnů, po obdržení zboží.
Chcete-li produkt vrátit, zašlete jej na adresu: Kristina Klimentová
Čestmírovo náměstí 137
25265 Tursko
Máte-li dotazy tak mě neváhejte kontaktovat zde
Nebo mě kontaktujte e-mailem: info@mumsowhat.cz
Děkuji a věřím, že vše vyřídíme k vaši spokojenosti.
Kristina