Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Bylo s vaší objednávkou něco v nepořádku? 

Ačkoliv dělám vše, co je v mých silách je, může se občas stát, že je něco malinko jinak než jste si představovali a proto neváhejte se na mě obrátit.

Jak můžete postupovat?

Reklamace probíhá dle zákonných podmínek a tudíž máte na zakoupené zboží záruku 2 roky. Zboží nakoupené z e-shopu, můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodů.

Abyste měli nárok na vrácení, musí být zboží nepoužité a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi.

Nelze vrátit:

  • Zboží ušité na zakázku, které se šilo na míru a nebo se upravovaly míry na přání
  • Dárkové karty

V případě, že vada není způsobena mechanickým poškozením nebo nešetrným zacházením a je způsobena vadou výrobku, budu ráda, když mě kontaktujete a v co nejkratší lhůtě vše napravím. 

Jak vyřídíme vaší reklamaci?

Oprava – pokud je to možné, výrobek ráda opravím, týká se například zipu. Oprava bude provedena do 14 dnů od doručení zboží.

Sleva nebo slevový poukaz  – sleva na výrobek nebo další objednávku.

Vrácení peněz – Jakmile bude vaše vrácené zboží přijato a zkontrolováno, zašleme vám e-mail
s oznámením, že jsme obdrželi vaši vrácenou položku. Budeme vás také informovat o dalším postupu. Peníze odesílám zpět na Váš účet do 5 dnů, po obdržení zboží.

 

Chcete-li produkt vrátit, zašlete jej na adresu:         Kristina Klimentová

                                                                                Čestmírovo náměstí 137

                                                                                25265 Tursko

Máte-li dotazy tak mě neváhejte kontaktovat zde

Nebo mě kontaktujte e-mailem: info@mumsowhat.cz

Děkuji a věřím, že vše vyřídíme k vaši spokojenosti.

Kristina